ماهان شبکه ایرانیان

تاریخچه  برند Guess

Guess یک برند لوکس امریکایی و در زمینه لباس و دیگر وسایل لوازم جانبی فشن از جمله ساعت ، عطر و جواهرات است

 برند گست

Guess یک برند لوکس امریکایی و در زمینه لباس و دیگر وسایل لوازم جانبی فشن از جمله ساعت ، عطر و جواهرات است. Guess در سال 1981 تاسیس شد و شعبه اصلی آن در Los Angeles واقع در California است. صاحبان این برند دو برادر به نام‌های Maurice Marciano  و Paul Marciano هستند.  Guess اولین شرکتی بود که در ابتدا با طراحی شلوار جین‌های مخصوص زنانه کار خود را آغاز کرد.

مغازه برند

اولین مغازه Guess  در سال 1981 در منطقه Beverly Hills افتتاح شد و شعبه‌های آن به سرعت در دیگر نقاط جهان گسترش یافتند. تعداد زیادی از شعبه‌های Guess در بخش‌هایی از کانادا و آمریکا هستند. همچنین Guess  دارای توزیع کننده‌هایی در آفریقای جنوبی ، خاورمیانه ، آسیا ، امریکای لاتین ، استرالیا ، اروپا و ... است. در حال حاضر Guess 484 شعبه در سراسر جهان است.

از زمان شروع به کار Guess در سال 1981 تا به امروز، بیش از 15000 کارمند در سراسر جهان در این برند مشغول به کار هستند. گروه تبلیغاتی Guess در شناخته شدن Guess در سطح جهانی نقش مهمی‌را ایفا کرد و همچنین در مدت زمانی بسیار کوتاه، Guess، به شهرتی جهانی در صنعت لباس و ساعت در میان خریداران دنبال کننده مد رسید.

برند خارجی

علاوه بر کلکسیون‌های پوشاک زنانه و مردانه، Guess کلکسیون کودکان خود را در سال 1984 با نام Baby Guess آغاز کرد . این کمپانی همچنین تولید کلکسیون لوازم منزل خود را مانند روتختی ، روبالشتی ، کوسن، حوله و ...  را با کیفیتی ایده آل شروع کرد .Guess همچنین خط تولید انحصاری پوشاک زنانه اش را با نام Marciano گسترش داد.

نام Guess ، به تنهایی این برند لوکس پوشاک و دیگر لوازم جانبی مد را معرفی می‌کند . این کمپانی به عنوان یکی از اولین شرکت‌ها در تولید شلوارهای جین زنانه و مردانه برند ، شناخته می‌شود.

شلوار جین

همچنین Guess دارای بخش مجزا تولید پوشاک کودکان است. طراحی چشم گیر محصولات Guess و کیفیت بسیار بالای آن‌ها، همواره یکی از نشانه‌های تجاری این کمپانی بوده است.

Guess یک شرکت شناخته شده جهانی است و در صنعت مد جزو بهترین‌ها است. مدل‌ها، سلبریتی‌ها و افراد مشهور زیادی در تمام زمینه‌های کاری، از مشتریان همیشگی این برند هستند. طراحی و سبک‌های الهام بخش، یکی از عوامل دائمی‌جذب خریداران مختلف در سراسر دنیا برای خرید از  این برند است.

Guess برای آن‌که حق و حقوق کارمندانش با قوانین کار مطابقت داشته باشد، برنامه‌های جامعی را در پیش گرفت. Guess با کار کردن کودکان ، برده داری و بی‌گاری به هرشکلی و همچنین قاچاق انسان مخالفت می‌کند.

Guess همچنین سعی می‌کند محیط کار را ایمن و آرام نگاه دارد تا محیطی مناسب و سالم برای کارمندان ایجاد شود. ناظران شرکت ، موظف اند تا عملکرد شرکت را ارزیابی کنند.

سخن پایانی :

برند

از همان روزهای اول شروع به کار Guess ، این کمپانی در جلب توجه مشتریان بسیار موفق بوده است.کیفیت بالای محصولات Guess همواره باعث متمایز بودن این کمپانی با دیگر کمپانی‌ها بوده است و این مشخصه باعث شد تا Guess به پیشرفتی بزرگ دست یابد.

 همچنین تلاش و فداکاری‌های بی وقفه کارمندان و مسئولان برند Guess ،باعث قرار گرفتن این کمپانی در رده‌های بالای صنعت مد شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان